Pomiń zawartość →

Szkolenie interakcje międzyludzkie

W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PRACUJEMY! INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 30 WRZEŚNIA 2022 ROZPOCZYNMY SZKOLENIE „INTERAKCJE MIĘDZYLUDZKIE PODSTAWĄ SKUTECZNEGO I KONSTRUKTYWNEGO UCZESTNICTWA W ŻYCIU SPOŁECZNYM I ZAWODOWYM”

Forma kursu: stacjonarna
Liczba godzin: 8
Uczestnicy: szkolenie dedykowane jest dla każdego kto potrzebuje rozwinąć kompetencje społeczne

Moduły szkolenia:

  1. Standard Obsługi Klienta
    Wchodzenie w interakcje z innymi osobami i posługiwanie się mową ciała
  2. Asertywność – co to jest, czym się charakteryzuje
    Przyjmowanie konstruktywnej krytyki i zwracanie się do słuchaczy
  3. Komunikacja na linii przełożony-pracownik, Fakty vs Opinie
    Przekazywanie informacji o faktach i stosowanie technik zadawania pytań
  4. Komunikacja oparta na metodologii kolorów
  5. Komunikacja a antymobbing – działanie w przypadku konfliktu
    Praca w zespole i wypracowywanie kompromisu
  6. Komunikacja z osobami z niepełnosprawnością/pacjentami – uwrażliwianie
    Wspieranie współpracowników

Szkolenia rozwija kompetencje społeczne zgodnie z ESCO
Rozpoczęcie kursu: 30.09.2022
Miejsce prowadzonych zajęć: M. Skłodowskiej-Curie 84, Lubin 59-301

Opublikowano w Bez kategorii News