W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PRACUJEMY! INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 8 WRZEŚNIA 2022 ROZPOCZYNAMY SZKOLENIE „INTERAKCJE MIĘDZYLUDZKIE PODSTAWĄ SKUTECZNEGO I KONSTRUKTYWNEGO UCZESTNICTWA W ŻYCIU SPOŁECZNYM I ZAWODOWYM”
Forma kursu: stacjonarna
Liczba godzin: 8
Uczestnicy: szkolenie dedykowane jest dla każdego kto potrzebuje rozwinąć kompetencje społeczne
Moduły szkolenia:
1. Standard Obsługi Klienta
Wchodzenie w interakcje z innymi osobami i posługiwanie się mową ciała
2. Asertywność – co to jest, czym się charakteryzuje
Przyjmowanie konstruktywnej krytyki i zwracanie się do słuchaczy
3. Komunikacja na linii przełożony-pracownik, Fakty vs Opinie
Przekazywanie informacji o faktach i stosowanie technik zadawania pytań
4. Komunikacja oparta na metodologii kolorów
5. Komunikacja a antymobbing – działanie w przypadku konfliktu
Praca w zespole i wypracowywanie kompromisu
6. Komunikacja z osobami z niepełnosprawnością/pacjentami – uwrażliwianie
Wspieranie współpracowników
Szkolenia rozwija kompetencje społeczne zgodnie z ESCO
Rozpoczęcie kursu: 8.09.2022
Miejsce prowadzonych zajęć: al. Pokoju 78, 31-564 Kraków