Pomiń zawartość →

Interakcje Międzyludzkie – szkolenie

W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PRACUJEMY! INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 8 WRZEŚNIA 2022 ROZPOCZYNAMY SZKOLENIE „INTERAKCJE MIĘDZYLUDZKIE PODSTAWĄ SKUTECZNEGO I KONSTRUKTYWNEGO UCZESTNICTWA W ŻYCIU SPOŁECZNYM I ZAWODOWYM”

Forma kursu: stacjonarna

Liczba godzin: 8

Uczestnicy: szkolenie dedykowane jest dla każdego kto potrzebuje rozwinąć kompetencje społeczne                              

Moduły szkolenia:

1. Standard Obsługi Klienta

Wchodzenie w interakcje z innymi osobami i posługiwanie się mową ciała

2. Asertywność – co to jest, czym się charakteryzuje

Przyjmowanie konstruktywnej krytyki i zwracanie się do słuchaczy

3. Komunikacja na linii przełożony-pracownik, Fakty vs Opinie

Przekazywanie informacji o faktach i stosowanie technik zadawania pytań

4. Komunikacja oparta na metodologii kolorów

5. Komunikacja a antymobbing –  działanie w przypadku konfliktu

Praca w zespole i wypracowywanie kompromisu

6.  Komunikacja z osobami z niepełnosprawnością/pacjentami – uwrażliwianie

Wspieranie współpracowników

Szkolenia rozwija kompetencje społeczne zgodnie z ESCO

Rozpoczęcie kursu: 8.09.2022

Miejsce prowadzonych zajęć: al. Pokoju 78, 31-564 Kraków

Opublikowano w Bez kategorii News