Pomiń zawartość →

Interakcje międzyludzkie podstawą skutecznego i konstruktywnego uczestnictwa w życiu społecznym i zawodowym – terminy szkoleń

W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PRACUJEMY! INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 8 WRZEŚNIA 2022 PROWADZIMY SZKOLENIA „INTERAKCJE MIĘDZYLUDZKIE PODSTAWĄ SKUTECZNEGO I KONSTRUKTYWNEGO UCZESTNICTWA W ŻYCIU SPOŁECZNYM I ZAWODOWYM”

Forma kursu: stacjonarna

Liczba godzin: 8

Blok tematyczny szkoleniaW ramach efektów uczenia się, uczestnik szkolenia zdobył lub rozwinął:
Standard Obsługi Klienta Wchodzenie w interakcje z innymi osobami i posługiwanie się mową ciała– umiejętność budowania dobrych relacji z klientem;
– umiejętność postępowania zgodnie z procedurami i standardami;
 – umiejętność komunikacji z klientem;
 – znajomość podstawowych Standardów Obsługi Klienta
 
 
Asertywność – co to jest, czym się charakteryzuje Przyjmowanie konstruktywnej krytyki i zwracanie się do słuchaczy– umiejętność asertywnego wyrażania swojej opinii,
 – umiejętność wyrażania swoich praw w relacjach z pracownikami,
 – umiejętność wykorzystania asertywnych narzędzi do radzenia sobie z naciskiem i egzekwowaniem swoich praw,
 
Komunikacja na linii przełożony-pracownik, Fakty vs Opinie Przekazywanie informacji o faktach i stosowanie technik zadawania pytań    -wiedzę związaną z komunikacją poprzez elementy aktywnego słuchania, mowę werbalną i niewerbalną;
 -nabędą  praktyczną wiedzę nt. różnych form komunikowania faktów, zadawania pytań;
 -praktyczną  wiedzę nt. udzielania informacji zwrotnych;
 -umiejętność identyfikowania emocji towarzyszących udzielaniu informacji zwrotnych.
Komunikacja oparta na metodologii kolorów– wiedzę w obszarze skutecznej komunikacji,
 – umiejętność identyfikacji stylu komunikacji i zachowań rozmówcy,
 – umiejętność formułowania jasnych, czytelnych komunikatów,
 – umiejętność identyfikacji przyczyny konfliktu
Komunikacja a antymobbing –  działanie w przypadku konfliktu Praca w zespole i wypracowywanie kompromisu– umiejętność minimalizowania ryzyka wystąpienia nieprawidłowych relacji w miejscu pracy,
 – umiejętność identyfikacji zachowań niepożądanych w miejscu pracy,
 – wiedzę czym jest mobbing, dyskryminacja i molestowanie
Komunikacja z osobami z niepełnosprawnością/pacjentami – uwrażliwianie Wspieranie współpracowników– umiejętność komunikacji z osobami z różnymi rodzajami niepełnosprawności;
 – umiejętność obsługi klientów z różnymi rodzajami niepełnosprawności;
 – wykorzystanie asertywnej komunikacji do przekazania opinii i przekonań, uczuć i emocji;
 – znajomość zasad savoir vivre.

                            

Terminy i miejsce kursów chronologicznie: 


24.10.2022 Lubin,
ul. M. Skłodowskiej-Curie 84, Lubin


25.10.2022 Szczecin,
ul. 3-go Maja 31, Szczecin – Novotel Szczecin Centrum


27.10.2022 Katowice
al. Roździeńskiego 91, Katowice


08.11.2022 Wrocław
ul. Słomińskiego 1, 50-304 Wrocław


18.11.2022 Poznań
ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań


19.11.2022 Poznań
ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań


23.11.2022 Szczecin
Hotel Campanile, ul. Wyszyńskiego 30, 70-203 Szczecin


29.11.2022 Katowice
al. Roździeńskiego 91, Katowice


29.11.2022 Lubin
ul. M. Skłodowskiej- Curie 84; 59-300 Lubin
(budynek Miedziowego Centrum Kształcenia Kadr)


22.12.2022 Poznań
ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań
(budynek Miedziowego Centrum Kształcenia Kadr)


12.01.2023 Łódź
ul. Sienkiewicza 85/87, 90-057 Łódź


24.01.2023 Wrocław
ul. Słonimskiego 1, 50-304 Wrocław

26.01.2023 Zielona Góra
Hotel Grapetown, Aleja Wojska Polskiego 79, Zielona Góra

06.02.2023 Wrocław
ul. Słonimskiego 1, 50-304 Wrocław

08.02.2023 Warszawa
ul. Marsa 56a, Warszawa

08.02.2023 Piła
Siedziba spółki Asecura, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 15, 64-920 Piła

09.02.2023 Piła
Siedziba spółki Asecura, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 15, 64-920 Piła

09.02.2023 Pozńań
ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań

22.02.2023 Lublin, 2-wie grupy
Hotel Campanile ul. Lubomelska 14, 20-067 Lublin

28.02.2023 Kraków
Impel Safety Sp. z o.o., Al. Pokoju 78, 31-564 Kraków

28.02.2023 Gdańsk
Novotel Gdańsk Centrum, ul. Pszenna 1

20.03.2023 Łódź
Hotel Campanile, Al. Piłsudskiego 27

23.03.2023 Gdynia
Mercure Hotel Gdynia Centrum, ul. Armii Krajowej 22

29.03.2023 Brzeg
Bunge Polska w Brzegu, ul. Ziemi Tarnowskiej 3

28.03.2023 Łódź
Hotel Campanile, Aleja Piłsudskiego 27

Opublikowano w Bez kategorii News